| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Tenacious
|
Postat: 2010-07-24 21:22 Rubrik: Bokföring |
|
|
| Tjenare! Har under en tid kikat på bokföringsprogram, men har svårt att bestämma mig, då jag inte är någon expert på ämnet. Har dock hört att SpeedLedger skall vara ett bra alternativ, www.speedledger.se. Någon som några erfarenheter av deras program? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Nietzsche
|
Postat: 2010-07-24 23:17 Rubrik: |
|
|
| Japp, jag har erfarenhet av dem. Använder deras ebokföring via Swedbank, så allt är synkat med företagskontot. Tycker det funkar utmärkt, lätt och smidigt med "autokontering" där varje kontotransaktion automatiskt får föreslagen kontering utifrån tidigare konteringar. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Björn

|
Postat: 2010-08-03 01:02 Rubrik: |
|
|
| Nietzsche skrev: |
| Japp, jag har erfarenhet av dem. Använder deras ebokföring via Swedbank, så allt är synkat med företagskontot. Tycker det funkar utmärkt, lätt och smidigt med "autokontering" där varje kontotransaktion automatiskt får föreslagen kontering utifrån tidigare konteringar. |
Håller med om ovanstående. Det gör också att man inte riskerar att missa konteringar. Även om man haft annat att göra i en månad är det lätt att gå ino och göra konteringarna utan att vara rädd att man missade och/eller glömde bort något.
Använder Swedbank. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|