En sista kommentar

Här får du hjälp om något inte verkar fungera som det ska. Här meddelas också alla ändringar och nyheter i forumet

Moderatorer: Solnamannen, Daniel

Användarvisningsbild
Solnamannen

Inläggav Solnamannen » 10 februari 2013, 15:52

Jag tycker inte det blir rörigt, det är väl bara döpa trådarna med omsorg? Kör så det ryker!

Medulla

Inläggav Medulla » 10 februari 2013, 16:30

Jag tror vi får smyga igång med en färdigskriven optionsteori. Jag började att skriva, men om vi ska komma igång inom rimlig tid måste vi nog ta en genväg.
Det viktigaste är i alla fall livetradingen. Kör vi papperstrade så kan vi ta risker och se vad som händer om vi är alltför riskbenägna. Då kan jag visa på en bättre väg.
Risken är ju att bli betraktad som en Klugscheisser, men det får jag väl stå ut med!
Ännu har ingen begärt e-booken!

Coccos

Inläggav Coccos » 10 februari 2013, 17:16

Hej medulla!

15:52 skickade jag ett mail till dig, fick du det ?

sekvensera@gmail.com :?:

mvh

Himmelsblå

Inläggav Himmelsblå » 10 februari 2013, 17:29

Medulla skrev:Jag tror vi får smyga igång med en färdigskriven optionsteori. Jag började att skriva, men om vi ska komma igång inom rimlig tid måste vi nog ta en genväg.
Det viktigaste är i alla fall livetradingen. Kör vi papperstrade så kan vi ta risker och se vad som händer om vi är alltför riskbenägna. Då kan jag visa på en bättre väg.
Risken är ju att bli betraktad som en Klugscheisser, men det får jag väl stå ut med!
Ännu har ingen begärt e-booken!

Det kommer imorgon, jag skall bara logga in så får du mitt mail.

Det är en bra idé att ha en lärobok. Du skall inte behöva lägga timmavis på att skriva basteorin om den redan finns beskriven.

Frågor kan vi väl lägga i tråden?

Det är verkligen generöst och trevligt av dig att dela med dig av dina kunskaper!!
Look after the pennies and the pounds will look after themselves
- ordspråk från England

Disclaimer: U.P.A. = utan personligt ansvar

Återgå till "Om forumet"